technologyA

علم و فناوری

technologyA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

 

  1. ممکن است این مشکل به خاطر قدیمی بودن برنامه اینترنت دانلود منیجر باشد، پس اولین کاری که باید کرد این است که نسخه قدیمی را حذف و نسخه جدید را نصب کنید.
  2. شاید به خاطر تعارضی باشد که بین این برنامه و آنتی ویروس یا فایروال پیش آمده، در حالی که برنامه اینترنت دانلود منیجر به طور مستقیم به اینترنت متصل است اما آنتی ویروس یا فایروال مانع تکمیل فرایند دانلود شده ، حالا به هر دلیل امنیتی که باشد و یا اصلا از روی اشتباه ، بنابراین باید همیشه اینترنت دانلود منیجر را با run as admiistrator باز کنید تا مجوزها را به برنامه داده باشید. اگر مشکل رفع نشد ، آنتی ویروس یا فایروال را حذف و غیر فعال کنید سپس امتحان کرده ببینید آیا مشکل از آنتی ویروس بوده ، اگر چنین بود از آنتی ویروس دیگری استفاده کنید.
  3. شاید این مشکل به خاطر درگیر شدن یک نرم افزاری با برنامه دانلود منیجر باشد بنابراین اگر هر برنامه ایی غیر از دانلود منیجر روی کامپیوتر دارید که برای دانلود از آن استفاده می کنید، حذف کرده و دوباره امتحان کنید.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۳۰
  • سنا کبیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی