technologyA

علم و فناوری

technologyA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

شرکت ادوب در فتوشاپ CC از اسمارت آبجکت جدیدی به نام Linked Smart Object رونمایی کرد. قبل از آن با اسمارت آبجکت کردن تصاویر، تغییرات ایجاد شده فقط روی همان عکس اعمال می‌شد، اما به کمک لینکت اسمارت آبجکت، تغییرات ایجاد شده را می‌توانید حتی روی فایل‌های خارجی نیز اعمال کنید. چندین تصویر را می‌توان به‌طور هم‌زمان به لینکت اسمارت آبجکت تبدیل کرد تا با ایجاد هرگونه تغییر در هر کدام، همه آنها تغییر کنند.

برای واترمارک کردن عکس‌ها هم می‌توانید از این قابلیت کمک بگیرید، فقط کافی است لوگوی مورد نظرتان را در یک فایل جداگانه ذخیره کنید و سپس تمام عکس‌ها را به لینکت اسمارت آبجکت تبدیل کنید. در این صورت اگر تغییری در لوگو ایجاد کنید، لوگوی تمام عکس‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

برای اینکه واترمارک را به لینکت اسمارت آبجکت تبدیل کنید، اول از همه باید در یک فایل جداگانه لوگو بسازید. در لوگو می‌توانید اطلاعات کپی‌رایت، سال شروع فعالیت، آدرس سایت و… را قرار بدهید.

در عکس زیر پنل لایه‌ها را می‌بینید. عکس پس‌زمینه را مشکی انتخاب کردیم تا به‌راحتی بتوانید متن و شکل لوگو را ببینید.

لایهٔ پس‌زمینه را خاموش کنید
برای اینکه لوگو مورد نظرتان را به لینکت اسمارت آبجکت تبدیل کنید، باید آن را در یک فایل جداگانه ذخیره کنید، اما از آنجایی که می‌خواهیم فقط متن لوگو ذخیره شود، به همین دلیل باید لایهٔ پس‌زمینهٔ مشکی را خاموش کنید تا لوگویتان ترنسپارنت شود.

با این کار لوگو به یک عکس ترنسپارنت (شفاف) تبدیل می‌شود.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۴/۰۳
  • سنا کبیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی