technologyA

علم و فناوری

technologyA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

Align و :Distribute این میانبر به شما این امکان را می دهد تا دو شی انتخاب شده یا بیشتر را سازماندهی تراز و یا حتی آنها را توزیع کنید. علاوه بر این گزینه هایی برای تراز کردن اشیا با توجه به معیارهای خاص وجود دارد.

Angular Dimension Toolابزاریست که به شما این امکان را می دهد تا با سه نقطه خطوط زاویه دار رسم کنید. چنین نشانگرهایی با دادن اندازههای دقیق، شما را از ابعاد اشیا موجود در سند مطلع می کنند.

Arrow Shapes: انواع کاملی از فلشها برای استفاده در سندتان در دسترستند و به راحتی با ابزار Shape و Pick و میانبرهای متنوع قابل اصلاح هستند.

Artistic Media: این میانبر هسته مرکزی برای تمام چیزهاییست که مرتبط با ابزارArtistic Media tool هستند. با چنین ابزار مهربانی انواع مختلفی از ابزارها را سازماندهی، خلق و با آنها کار کنید.

همچنین می توانید قلم موها و اسپری های سفارشی در آن به وجود آورید.

:Artistic Media Tool این ابزار همانند انواع مختلف قلم موها عمل می کند. می توانید قلم موهای نقاشی، برداری، اسپری ای و موارد دیگر را به وجود آورید. برای کنترل و مدیریت بهتر، همزمان از میانبرArtistic Media docker استفاده کنید.

ادامه مطلب....

  • ۹۹/۰۵/۱۵
  • سنا کبیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی