technologyA

علم و فناوری

technologyA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

 آموزش ارسال اولین پیام در ایمو:imo-messenger

برای این منظور، پس از وارد شدن به صفحه اصلی ایمو، گزینه CONTACTS را از بالای صفحه انتخاب نموده تا به لیست مخاطبین خود وارد شوید. یکی از مخاطبین خود را انتخاب کرده و در صفحه چت با او، اقدام به نوشتن اولین پیام خود نمایید. در همین صفحه می توانید از طریق گزینه میکروفون که در پایین صفحه سمت راست قرار گرفته، اقدام به ضبط و ارسال صوت نموده و از طریق گزینه ارسال تصویر، تصاویری را برای فرد مورد نظر خود، ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، تیک اول به معنی ارسال موفقیت آمیز پیام، تیک دوم به معنی رسیدن پیام به طرف مقابل و علامت دایره به معنی خوانده شدن پیام توسط گیرنده می باشد.

چگونگی برقراری تماس تصویری و صوتی درایمو: 

برای داشتن تماس تصویری و صوتی در ایمو ابتدا از طریق گزینه CONTACTS فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صفحه چت با او، گزینه تماس ویدیویی یا تماس صوتی را از بالای صفحه سمت راست انتخاب نمایید. پس از انتخاب هر کدام از این گزینه ها، اگر طرفی که در حال برقراری تماس با او هستید، تماس شما را قبول کند، شما قادر به برقراری تماس با وی خواهید بود.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۳۰
  • سنا کبیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی