technologyA

علم و فناوری

technologyA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱- یک هدف تعیین کنید

به یاد داشته باشید این موضوع که چرا تصمیم گرفته اید اسپانیایی را مطالعه کنید؛ از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از اهداف نمونه برای یادگیری زبان اسپانیایی عبارتند از:
توانایی درک فیلم های زبان اصلی بدون زیرنویستوانایی گفتگو با یک دوست اسپانیایی زبانسفر به کشورهای خارجی بعنوان توریستاین مطلب به شما کمک می کند تا هدف تان را بهتر پیدا کنید (کلیک کنید)بسیاری از اهداف دیگر نیز هستند که می توانید انتخاب کنید، بنابراین یکی از آنها که برای شما اهمیت دارد؛ انتخاب نمایید. هدف تان را روی یک کاغذ سفید A3 بنویسید و در اتاق تان بچسبانید.
۲- به این روش مرور کنیدبهترین روش یادگیری زبان اسپانیایی این است که اولین بار که مطلب جدیدی از زبان را مطالعه میکنید (مثلا یک لغت)، اگر همان مطلب را در ۲۴ ساعت آینده هم یک بار مرور کنید، تا ۸۰٪ آنچه را که جدیداً یاد گرفته اید حفظ میکنید پس از یک هفته، می توانید تنها پس از پنج دقیقه مرور همان مطلب، بدون فراموشی همه آن را به خاطر بیاورید. این مطلب تا ۳۰ روز در ذهن شما می ماند. بعد از چهل روز اگر همان مطلب را مجددا مطالعه کنید، ماندگاری آن در ذهن تان تا ۶ ماه خواهد بود! پس یک بار همان شبی که مطلب را یاد می گیرید مرور کنید، هفته بعد هم یک بار و چهل روز بعد هم یک بار.
۳- تصمیم بگیرید که از چه ابزاری استفاده می کنید

گام بعدی شما این است که ابزارهایی را که به شما کمک می کند که چگونه اسپانیایی را مطالعه کنید؛ انتخاب کنید. در ادامه ۵ تا از متداول ترین منابع یادگیری زبان اسپانیایی آورده شده است. برای هر یک، ما خلاصه ای از آنچه که هست، و همچنین جوانب مثبت و منفی آن را بررسی کرده ایم. در طول یادگیری و مطالعه؛ شما به احتمال زیاد از بیش از یک ابزار استفاده می کنید، حتی ممکن است از تمام شش ابزارتان استفاده کنید.
نرم افزار های خودآموزگزینه دیگری برای یادگیری زبان، برنامه های خودآموز مانند رزتا استون و دولینگو است. این نرم افزار ها به شما برنامه های درسی و ساختاری برای پیروی می دهد؛ اما آنها معلمی ندارند که آنها را هدایت کند. این راه ارزان تر است و به شما اجازه می دهد هر جایی که می خواهید زبان بخوانید.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۷
  • سنا کبیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی