technologyA

علم و فناوری

technologyA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱ – از کتابخانه های محلی یا کتابفروشی های آنلاین، کتاب داستان یا مجله انگلیسی کودکان بخرید!دقت کنید که کودکان عاشق این هستند که زمان مطالعه‌ی خود را باکسی به اشتراک بگذارند و بدون در نظر گرفتن زبان،آن‌ها همیشه زمانی را که با شما برای خواندن کتاب گذراندند را به خاطر دارند.تلاش کنید کتاب‌هایی با تصویرسازی خوب پیدا کنید. با فرزندتان تصاویر را تماشا کنید و به چیزهایی که از قبل به زبان انگلیسی می‌شناختند اشاره کنید.برای شخصیت‌های مختلف از صداهای مختلف استفاده کنید.اگر فرزندتان داستان مورد علاقه‌ای به زبان انگلیسی دارد،او را تشویق کنید که نقش شخصیت‌های مختلف را بازی کند.به او کمک کنید تا با استفاده از تخیل خودش،داستان یا پایان آن را تغییر دهد. 
۲- از عروسک های مورد علاقه کودکان استفاده کنید.کودکان عاشق عروسک‌ها هستند و بازی‌های عروسکی برای مهارت‌های حرکتی عالی هستند.شما می‌توانید با استفاده از بازی با عروسک یا کل بدن یا ایجاد یک تئاتر عروسکی با استفاده از جعبه و عروسک‌های دستی(عروسک‌هایی که با استفاده از دست یا انگشت حرکت می‌کنند) اجرا کنید.عروسک‌های دستی هنگام آواز خواندن نیز بسیار سرگرم کننده‌اند.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۷
  • سنا کبیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی